POGOJI POSLOVANJA
Spletna stran www.cvetlicarna-maribor.si
Splošni pogoji spletne prodajalne so pravni dogovor med končnim uporabnikom (fizična ali pravna oseba; v nadaljevanju: kupec, uporabnik, stranka) in poslovnim subjektom, kot upravljalcem internetne strani in spletne trgovine Cvetličarna Valerija Grubelnik Maribor (v nadaljevanju: ponudnik) s partnerji in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ter GDPR, na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Za vsa določila, ki niso posebej urejena s temi Splošnimi pogoji, se smiselno uporabljajo določila obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu, zakona o varovanju osebnih podatkov, GDPR ter Zakona o varstvu potrošnikov.
Upravljalec spletne trgovine in ponudnik je podjetje Cvetličarna Valerija Grubelnik s.p., Zidanškova ulica 15, 2310 Slovenska Bistrica, PE: Tyrševa ulica 14, 2000 Maribor, IBAN SI56 0417 3011 3643 357, pri NOVA KBM d.d., DŠ: SI15772381, Matična številka: 3655547000 s partnerji.
E-mail: info@cvetlicarna-maribor.si
Ob registraciji v sistem cvetlicarna-maribor.si lahko obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje cvetlicarna-maribor.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Pogoji sodelovanja
Z uporabo te spletne strani se uporabnik strinja s splošnimi pogoji poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Uporabnik je obvezan vnašati samo točne, resnične in ažurne podatke. Netočne in neresnične podatke bomo obravnavali kot zlorabo, in jo predali ustrezni pristojni službi. Podatke pridobljene preko spletnih obrazcev in pri naročanju, bomo uporabili le v namene poslovanja podjetja ponudnika storitev.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik s partnerji bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo, le ob določenih in občasnih primerih bodo uporabljeni tudi v druge izključno ponudnikove marketinške namene, pri čemer bo uporabnik o tem seznanjen in se bo lahko takoj odjavil od prejemanja le-tega. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Pravno obvestilo
Vsebine, objavljene na spletnih straneh cvetlicarna-maribor.si, so last ponudnika in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene, kjer pa morajo biti ohranjena vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati, le v primeru pisne privolitve ponudnika, za točno določen namen. Ponudnik se bo trudil, da bodo spletne vsebine točne in ažurne in ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij. Niti ponudnik, niti katera koli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi teh spletnih strani, zato ne odgovarja za nobeno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na teh spletnih straneh ali za kakršne koli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini. Prav tako si ponudnik pridržuje pravico do sprememb vsebin brez predhodnega opozorila.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– z nakazilom na račun ponudnika (neposredna bančna transakcija, plačilo po ponudbi/predračunu);
– plačilo ob prevzemu blaga (plačilo po prevzemu);
– preko PayPal računa ali s kreditno kartico.
Pogoji ter stroški pakiranja, pošiljanja in dostave veljajo samo za poslane pošiljke znotraj Republike Slovenije ter samo za širše območje Maribora, kot je navedeno v razredih dostave. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov.
Ponudba artiklov in cenik
Spletni katalog vsebuje aktualno ponudbo artiklov iz našega prodajnega programa s potrebnimi podatki. Vse fotografije artiklov so simbolične in ni nujno, da zagotavljajo lastnosti izdelka, možna odstopanja barvnega odtenka izdelka ipd. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Veljavnost oddanega naročila je 24 ur od oddaje naročila, v nasprotnem primeru se dostava izdelka po pogojih več ne zagotavlja. Cene v ceniku so v EUR in vsebujejo zakonsko določeno davčno stopnjo – DDV. Cene veljajo na dan naročila blaga. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno oz. Novo naročilo kupca oz. drugo avtomatsko sporočilo ponudnika). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca, do dogovorjenega roka.
Cena dostave
Vsi stroški dostave ter stroški pošiljanja in pakiranja se že obračunajo v postopku nakupovanja in se izpišejo v naročilnici/računu. Aktualni cenik dostave se nahaja na spletni strani v rubriki Dostava ali ob vsakem zaključku naročila posebej.
Naročeni izdelki bodo dostavljeni osebno ali preko katerega ponudnika poštnih/kurirskih storitev na navedeno lokacijo in na naveden dan, do razhajanj lahko prihaja v primeru posebnih okoliščin in višje sile, vendar bo ponudnik kupca o tem obvestil takoj, ko bo pridobil morebiten podatek o zamiku dostave.
Kilometrina se obračunava od lokacije prodajalca – center Maribora in kupec sam določi točno oddaljenost lokacije dostave, glede na ponujene možnosti ob zaključku spletnega naročila. V primeru odstopanja v številu dejanskih kilometrov se dodatno obračuna razlika v kilometrini, s čemer se kupec strinja ob oddaji naročila. V času dostave mora biti kontakta oseba dosegljiva na navedeni lokaciji, v nasprotnem primeru se lahko šteje, da se kljub ne prevzetemu naročilo smatra kot dostavljeno.
Komunikacija in elektronska obvestila
Ponudnik si pridržuje pravico, da uporabnika pokliče na njegovo telefonsko številko, v primeru, da je to potrebno za izvedbo naročila ali reševanje težav v povezavi z uporabnikom. Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk.
Odstop od naročenega blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov info@cvetlicarna-maribor.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov ponudnika. Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 30 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ob vračilu izdelkov se vrne strošek kupnine izdelkov, ne pa tudi stroški pošiljanja blaga. Kupec mora obvezno v roku 14 dni javiti na e-mail ponudnika namero, da bo izdelek vrnila, ponudnik pa kupcu na njegov naveden naslov ali e-naslov pošlje navodila za vračilo. Stranka ima potem še 30 dni časa, da izdelek vrne na ponudnikov naslov. V nasprotnem primeru vračilo denarja ponudnik ne more zagotoviti. Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, željam ali zahtevam (sprememba obstoječega blaga, izdelek po naročilu ipd), ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.
Ne glede na zgornje navedbe in glede na ponudnikovo storitev – cvetličarna – pa je reklamacija možna samo in izključno ob prevzemu blaga – naročenega izdelka.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se obvezno odda izključno prek e-poštnega naslova info@cvetlicarna-maribor.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Pomoč uporabnikom
Za vsa vprašanja glede plačil, artiklov, reklamacij, osebnih naročil ter glede same trgovine kupec lahko ponudnika kontaktirate kadarkoli preko e-pošte.